Recenzija: Temple Run 2

Igra lovice se nastavlja, ovog puta s nekoliko ubačenih noviteta. Iako je originalni naslov bio odličan, dvojka donosi očekivana poboljšanja i općenito zaokružuje ono što je falilo jedinici. U recenziji donosimo pregled svih novosti te kompletan osvrt na ovaj odličan besplatni naslov koji će nesumnjivo postati jedan od najvećih hitova za Android.

templerun2_feat

Temple Run je preuzet 50 milijuna puta sa prosječnom ocjenom od gotovo 5 zvjezdica na Google Play (temeljem glasovanja od skoro milijun ljudi), te je tako letvicu postavio vrlo visoko za svojeg nasljednika, Temple Run 2. Kao što to obično biva sa nastavcima, i Temple Run 2 se temelji na istim premisama originala: Krvožedni majmun želi natrag ukradenu relikviju koja je, eto, baš u vašim rukama. Lucky you!

• Ocjena na Google Play: 4,5
  • Naša ocjena: 4,9
  • Zahtijeva Android: 2.1 i novije
  • Najnovija verzija: 1.1
  • Veličina: 32 MB

Temple Run 2 – Grafika i dizajn

Kao što je i za očekivati, grafika je ostala na razini dostojnoj jednog hit naslova. Mape su svježe i bogate detaljima s puno noviteta u odnosu na prethodni nastavak. Štoviše, razvojni tim se potrudio igru optimizirati do te mjere da se može igrati na bilo kojem Android uređaju koji je sposoban pokrenuti Android 2.1 verziju, što je itekako hvale vrijedno. Ukoliko imate i stariji uređaj, ne morate strahovati, jer smo gotovo sigurni da će izvođenje igre biti glatko. Naravno, ne možete očekivati iste rezultate na Galaxyu S4 i nekom par godina starom HTC-u, ali u konačnici igra će se “vrtjeti” bez većih problema koji bi mogli izazvati eventualno zatrzavanje ili vašu frustraciju.

Temple run 2Temple Run 2Temple Run 2

Temple Run 2 – Mehanika i kontrole

Kontrole se nisu promijenile, te još uvijek likom upravljate povlačeći prst po ekranu, a novčiće skupljate naginjanjem uređaja. Tu je i nekoliko noviteta kao što je uže niz koje se spuštate, kotače s bodljama i ostale slične perverzije koje i inače možete vidjeti u napuštenim hramovima diljem svijeta. Kao i prošli naslov, i Temple Run 2 je prilično teška igra koja postaje sve teža kako napredujete i kako se povećava broj objekata koji vas žele usmrtiti. Sakupljene novčiće možete iskoristiti za razne stvari, kao što je kupnja drugih likova koji se mrvicu razlikuju po svojim sposobnostima, ali ne do te mjere da znatno utječu na gameplay. Razvojni tim se također pobrinuo da vam igra brzo ne dosadi pa su stavili razne izazove kao što je recimo “run 500m without collecting any coins”, što će vam u konačnici donijeti score muliplier pomoću kojeg možete relativno brzo udvostručiti score i u činiti vaše prijatelje zavidnima.

Temple Run 2 – Zaključak

Možda nema “ono nešto” kao originalni naslov, ali nemojte se dati zavarati – ovo je odlična igra koja će vam oduzeti puno slobodnog vremena. Prekrasna grafika, nove razine sa novim elementima i izazovima neće vas ostaviti ravnodušnima. Najbolje od svega: igra je besplatna i nema dosadnih reklama. Što još reći osim: požurite na Google Play!

[pb-app-box pname=’com.imangi.templerun2′ name=’Temple Run 2′ theme=’light’ lang=’en’]