Igrali smo Ingress – Google mape nikad zabavnije

Ingress recenzija hrvatska

Ingress, igra vrlo jednostavnog koncepta, preuzima ono najbolje iz MMORPG žanra i moderne tehnologije, gdje putem GPS tehnologije spaja stvarni i virtualni svijet. Na vama je da uzmete mobitel u ruke, instalirate ovu besplatnu aplikaciju, te se okušate u osvajanju portala, skupljanju energija te branjenju teritorija. Vjerujemo da vam zabava nije prva stvar na pameti kada se razgovara o Googleovim mapama, no Ingress je tu kao dokaz da i to može biti slučaj. Naime, ova igra je produkt Niantic Labsa, malog ogranka unutar Googlea, grupe ljudi koja je odlučila iskoristiti moć GPS-a za nešto puno zabavnije od navigacije. Pomalo čudan princip koji nas je uspio oduševiti, a u današnjem tekstu provjerite što ju čini posebnom. No, prije nego krenemo, bacite pogled na video!

Ingress kombinira Google mape i zabavu? Nemoguće!

Postoje dvije frakcije u igri, tzv. Enlightened i Resistance. Po običaju, frakcije služe kako bi se kreirao nekakav konflikt između dviju strana, koji se u ovom slučaju temelji na moralnim dilemama oko vanzemaljaca poznatima kao Shapers te njihovim namjerama za naš planet. Enlightened frakcija smatra da će prisutnost vanzemaljaca donijeti blagostanje, dok se Resistance bori za očuvanje apsolutne slobode čovječanstva. Diljem svijeta otvaraju se portali, uglavnom u blizini kulturnih spomenika i ostalih lokalnih znamenitosti. Ovi portali emitiraju energiju, što je zapravo jedini znak prisutnosti vanzemaljaca. Na vama je da dođete blizu portala te ih zauzmete za svoju frakciju.

Ingress recenzija 22

Logično, ako prvi naiđete na portal bit će ga lakše zauzeti nego one portale koje već drži suprotna strana. Do osam tzv. rezonatora mogu se postaviti oko portala kako bi ga se zaštitilo od protivničkih napada. Za sve uspješno odrađene poteze ste nagrađeni u pogledu AP (Access Points) bodova, čija akumulacija rezultira level upom, odnosno možete pristupiti potentnijim alatima i mogućnostima unutar igre.

Intenzitet ovisi o lokaciji, a Ingress svaku borbu čini zanimljivom

Jedna zgodna stvar vezana uz Ingress, koja uvelike produbljuje osjećaj proširene stvarnosti, jest činjenica da intenzitet borbe ovisi o gradu gdje se nalazite. Ruralne sredine će, logično, imati manje portala i manje prijetnji osim ako se igrom slučaja ne radi o kritično strateškom području. Centar grada poput Rijeke ili Zagreba je uvijek krcat portalima jer jednostavno više ljudi drži teritorij. Prilikom testiranja bilo je zabavno promatrati druge ljude koji pozorno zure u svoje mobitele – uvijek se tu znao uputiti kakav namrgođeni pogled, jer tko zna, možda upravo ta osoba pokušava preuzeti vaš tek osvojeni portal.

S druge strane, očito je da ljudi koji u tom trenutku koriste mobitel imaju pametnijeg posla od igranja Ingressa, no, cijela ta situacija, napetost i anksioznost je specifična baš za ovu igru i ako vas uvuče do te mjere slobodno se smatrajte geekom.

Ingress je tehnički vrhunski odrađena igra

Kad se radi o igrama na temu proširene stvarnosti, od velike je važnosti tehnička izvedba jer bi i najmanji kiks mogao utjecati na cjelokupni doživljaj. Ingress dolazi s iznimno stabilnom bazom u pogledu Google mapa, a tu je i vjerojatno najbolje odrađeno Sci-Fi sučelje koje smo vidjeli, barem u ovom formatu.

Od pokretanja aplikacije pa sve do odrađivanja misija i zadataka svjedočit ćete zanimljivom i vjerodostojnom audio-vizualnom paketu. Za izvođenje igre vam je potrebna internet konekcija te GPS veza, što znači da pouzdanost i točnost signala uvelike ovisi o vašem uređaju. Srećom, danas su GPS antene standardno dovoljno kvalitetne za izbjegavanje problema te smo sigurno da ćete u igri moći u potpunosti uživati. To je to od nas, sada nazad na igranje!

[pb-app-box pname=’com.nianticproject.ingress’ name=’Ingress’ theme=’discover’ lang=’en’]