Recenzija: Happy Street

Sim City u malom izdanju – Happy Street definitivno je igra u kojoj morate izgraditi svoje malo selo, točnije ulicu. Međutim, ona je toliko slatka i šarmantna da sve poveznice tu prestaju.

happystreet_banner

Čim na svoj pametni telefon skinete ovu besplatnu igru te ju pokrenete, od prvog trenutka zarobit će vas njena simpatična privlačnost koja je vidljiva u svemu što radite: od same glazbe, animacije, glavnih i sporednih likova, pa sve radnji koje ćete obavljati. Iako je igra namijenjena mlađim uzrastima, i oni stariji će se vrlo lako zaljubiti u nju.

• Ocjena na Google Play: 4,6
  • Naša ocjena: 5
  • Zahtijeva Android: 2.2 i novije
  • Najnovija verzija: 1.7.101
  • Veličina: 42 MB
  • Cijena: Besplatno

Happy Street – Grafika i dizajn

Od lijepe, nacrtane grafike, pa do komičnih likova, Happy Street za Android posebno će se svidjeti klincima. Naime, jedna od misija u samoj igri je da upravljate pticom, a jedini zadatak vam je da obavite veliku nuždu po glavama svojih sugrađana. Mislim, ako to nije simpatično, što jest? Međutim, ova igra definitivno nije prejednostavna. Igrač morati paziti na mnogo različitih elemenata, znati kada nešto izgraditi i kako, gdje obaviti zadatke koje mu njegovi životinjski prijatelji naručuju kako bi bili sretni itd. Sve u svemu, ova igra do određene razine nudi kompleksnost koja će vas držati zaigranim i do nekoliko sati dnevno.

happystreet_scr1 happystreet_scr2

happystreet_scr3 happystreet_scr4

Happy Street – Mehanika i kontrole

Vaš zadatak je izgraditi selo, točnije ulicu, te ju napučiti sa što više najrazličitijih životinjica. Na kraju, najvažniji cilj je te vaše, novostečene prijatelje učiniti što sretnijima tako što ćete zadovoljiti njihove potrebe za hranom i zabavom ili ih nagraditi za rođendan poklonom iznenađenja. Naravno, kao i kod svih igara ovog tipa, za neke građevine trebat će više vremena da se izgrade pa za ubrzanje procesa možete potrošiti i nekoliko (stvarnih) novaca. Međutim, ono što je dobro je činjenica da igra to niti u jednom trenutku ne nameće – sve je apsolutno podređeno tome da bude smiješna, simpatična i da se na kraju priče svidi najmlađima.

Dakle, ako volite igre bazirane na izgradnji (kao ja) ova igra stiže kao naručena. Njena simpatična 2D grafika i dosta jednostavan gameplay, kao i činjenica da ne morate potrošiti mnogo pravog novca kako bi u njoj i uživali, čini Happy Street zaista najsretnijim odabirom na tržištu igara za pametne telefone. Treba li još napomenuti i to da je igra potpuno besplatna?

[pb-app-box pname=’com.godzilab.happystreet’ name=’Happy Street’ theme=’light’ lang=’en’]

Pogledajte našu top listu Android igara za 2013. i 2014. godinu.