Recenzija: Goat Simulator za Android

Goat Simulator za Android najnapredniji je simulator svoje vrste, iako i sam razvojni tim priznaje da je igra blesava. Štoviše, preporučuju i da za tih 3 dolara kupite nešto pametnije. Ipak, ako želite igru koja koristi next-gen tehnologiju simuliranja koze te uroniti u bogati svijet bugova, destrukcije i nerealne fizike, onda je Goat Simulator pravi izbor.

goat simulator

Pozadinska priča iza ove igre simpatična je kao i ona sama. Naime, prilikom game jama razvojnog studija Coffee Stains Studio, stvoren je prototip igre koji je kasnije završio na Youtubeu, a reakcije publike bile su odlične te su mnogi zahtijevali izdavanje pune verzije u kojoj će biti ostavljena većina bugova, radi dodavanja zabavnog elementa. Tako je rođen Goat Simulator, igra koja je na kratko osvojila internet, a danas smo odlučili pozabaviti se Android verzijom koja nije mnogo različita od PC veerzije, osim što je smještena u nešto manjem svijetu.

Namjerno loša igra

Goat Simulator je sandbox igra iz trećeg lica u kojoj je naglasak na fizici i destrukciji okoline. Radi se o igri koja je namjerno loša, i vjerojatno jedinoj igri na svijetu kojoj to nećete zamjeriti. Goat Simulator ne sadrži neke veće ciljeve, osim sakupljanja zlatnih kipića, ili ispunjavanja achievementsa. Doduše, za obavljanje “trikova” dobivate bodove, ali oni, realno, ne služe ničemu. Samim time, prava svrha igre pretvara se u besciljno tumaranje svijetom i izazivanje sveopćeg kaosa na bilo koji dostupan način. Kroz cijelu igru protežu se već spomenuti bugovi koji su sastavni dio gameplaya do te mjere da postoji i gumb za reset, s obzirom da ćete često zapeti “ispod” levela, unutar objekata, i na sličnim mjestima.

scr4 scr1

Potpuno realna simulacija

Na početku možete birati između nekoliko različitih mutatora, što uključuje i kozu s jet packom te žirafu, koja se u igri zove “Visoka koza”. Uz različite koze, možete birati i između različitih mapa. Tako je dan prije pisanja ove recenzije izašlo novo ažuriranje koje je donijelo novu mapu sa zabavnim parkom i mogućnost “lizanja helikoptera”. Dakle, razvojni studio unosi novi sadržaj kako igra ne bi dosadila, što je dobro. Ako ste Goat Simulator ikad igrali na računalu, slično iskustvo možete očekivati i na Androidu. Doduše, svijet je nešto manji, pa će vam samim time trebati manje vremena da ga istražite. Međutim, i dalje upravljate kozom koja posjeduje zapanjujuće sposobnosti, poput ljepljivog jezika kojim može grabiti objekte ili se lijepiti za automobile. Ovime dolazimo i do kontrola. Lijevom rukom kontrolirate kozu, dok su na desnoj strani dostupne virtualne tipke za razne biološke funkcije ove životinje, poput plaženja jezika, skakanja ili lupanja rogovima. Desna ruka koristi se i za upravljanje kamerom, što ponekad može biti malo nespretno.

scr2 scr3

Goat Simulator je zbilja posebna igra. Dobra je zato što je toliko loša, što možda zvuči paradoksalno, ali sve će vam postati jasno nakon prvih 10 minuta igranja. Iako nije toliko trajna kao neke “ozbiljnije” igre s pričom, Goat Simulator nudi sate i sate blesave, dječačke zabave u kojoj se jezikom lijepite za automobile, mašete sjekirom, skačete kroz prozore, terorizirate lokalno stanovništvo, uništavate benzinske postaje čiji benzin nije prošao test kvalitete, ili letite okolo s jet packom na leđima. Zvuči zanimljivo? Ovo neprocjenjivo iskustvo može biti vaše za 20-ak kuna.

[pb-app-box pname=’com.coffeestainstudios.goatsimulator’ name=’Goat Simulator’ theme=’discover’ lang=’en’]