Recenzija: Defender 2

U moru loših tower defense igara prava je rijetkost da naletimo na nešto novo i zanimljivo, a Defender 2 predstavlja upravo to – pravo osvježenje na tržištu TD igara.

Defender 2

Za one koji još nisu susreli s pojmom tower defense igre, makar vjerujemo da mnogi već jesu, radi se o jednostavnom konceptu gdje je vaš zadatak braniti bazu/dvorac/sjedište (ovisno o tematici igre) od valova i valova protivnika, kojih se rješavate u stilu “sagradi pa napadaj”, gdje je vaša uloga samo postavljanje oružja i zatim praćenja akcije na ekranu dok se ista odvija bez vaše intervencije. Ono što igra Defender 2 u ovom konceptu mijenja je taj da upravo samog igrača ubacuje u borbu, gdje se od vas sada traže tri stvari; morate izgraditi ultimativnu obranu, unaprijediti vaša oružja te usmjeravati glavno oružje u smjeru protivnika. Na prvu nam nije sjelo, ali već nakon prvih 10 rundi pohvatate sve i igra vas uvuče i natjera na “samo još jedan level”. Po nama odličan potez razvojnog teama DroidHen, a u nastavku saznajte zašto.

Screenshot_2014-05-06-13-29-04 Screenshot_2014-05-06-13-27-55

Defender 2 – bez samostrijela nigdje

Glavno oružje u igri je samostrijel koji se može nadograđivati kroz nekoliko načina. Prvi dio obuhvaća damage i agility, odnosno količinu štete koju nanosi neprijateljima te brzinu ispaljivanja strijela. Nakon što dovoljno nadogradite te dvije opcije, otvaraju vam se nove mogućnosti s kojima nanosite još više štete, recimo, Power shot, Fatal blow, otrovne strijele, i tako dalje. Osim toga, možete mijenjati i samostrijel koji kupujete sa zlatnicima. Postoje četiri vrste, a napredovanjem otključavate nove levele te ih nadograđujete. Svaki samostrijel ima različite statuse i prednosti. Nadogradnje se odvijaju relativno brzo, a naša preporuka je da kupite i nadograđujete Phantom.

Defender 2 – dodaci za lakši prolazak

Osim spomenutog samostrijela, možete nadograđivati i zidine, te kupovati magije koje će vam dobro pomoći pri uništavanju većeg broja neprijatelja odjednom. Zidine možete nadograditi tako da automatski ispaljuju kuglicu magije na neprijatelje, što dalje možete nadograđivati povećanjem štete, i slično. Osim toga, ispred zidina možete postaviti lavu koja će paliti neprijatelje kada se približe. Što se tiče napada s magijom, oni obuhvaćaju tri osnovna: napad vatrenom kuglom, napad ledom, ili napad munjom. Ovi napadi troše manu, čiju količinu također možete povećati nadogradnjom Mana researcha. Svaka nadogradnja magije troši kristale, za razliku od nadogradnje samostrijela koja zahtijeva zlatnike. S obzirom da po jednoj rundi dobijete 2 kristala, a nadogradnje često zahtijevaju 10 ili više, morate pametno odlučivati što ćete i kada nadograditi, a što izostaviti.

Screenshot_2014-05-06-13-28-07 Screenshot_2014-05-06-13-28-19

Defender 2 – kad si kažete “još samo jedan level” već znate da je igra odlična

Igra neće trajati kao neke od ostalih iz ovoga žanra, ali zato je vrlo zarazna. Često ćete se uhvatiti kako pri svakoj manjoj pauzi hvatate tablet ili mobitel te palite Defender 2 kako bi prešli još par razina i skupili zlatnike za sljedeću nadogradnju. Defender 2 za Android definitivno ima “ono nešto” što će vas privlačiti i držati okupiranima, a tajna možda leži u većoj angažiranosti samoga igrača, za razliku od ostalih igara iz ovoga žanra. Nakon određenog broja prijeđenih razina pojavljuje se “mini boss” u obliku velikog zelenog orka ili zmaja, što također dodaje zabavni element jer ste pri kraju levela gotovo uvijek iscrpili manu i narušeno vam je zdravlje, tako da ćete ponekad istu razinu igrati više puta samo kako bi sačuvali “resurse” za obranu od konačnog napada. Međutim, nakon nekog vremena dolazi do zasićenja s obzirom da postoji tek nekoliko vrsta neprijatelja i stvari se ponavljaju iz razine u razinu. Ipak, očekujte bar tjedan dana dobre zabave, što je sasvim dovoljno za jednu ovakvu igru.

Što volimo na igri Defender 2:

– Fluidan rad, bez trzaja i problema
– Dobra grafika optimizirana za rad na starijim uređajima