Procurio HTC-ov prvi pametni sat kodnog imena Halfbeak

HTC halfbeak pametni sat

HTC je jedan od posljednjih velikih proizvođača koji još nije ušao na tržište pametnih telefona, unatoč brojnim glasinama koje su ovo nagovještavale posljednjih godina. Svakako pametan potez, uzevši u obzir da je prva generacija pametnih satova služila kao pokusni kunić. Međutim, druga generacija satova dugo je na tržištu, u igru je ušao čak i veliki Apple dok Sony, LG i Samsung imaju najmanje po jedan aktualni model na tržištu. Krajnje vrijeme je da vidimo i HTC-ovog konja za utrku.

Baš u ovo vrijeme, prije nešto više od godinu dana, pisali smo o sličnoj temi. Uspoređujući informacije koje smo imali tada, kao da proživljavamo tehnološki deja vu. Sat je i onda nosio kodno ime HTC Halfbeak, a detalja je bilo vrlo malo, osim onoga da će imati okrugli ekran i rezoluciju od 360×360 piksela.

Međutim, sada bar ne moramo nagađati kako bi sat trebao izgledati. Kineski Weibo, koji je inače dobar izvor ovakvih informacija i ovaj put počastio nas je fotografijama navodnog uređaja. Fotografije tako potvrđuju okrugli ekran relativno tankog ruba, dok sa stražnje strane vidimo senzor otkucaja srca, pogo pinove za punjenje te HTC-ov i Under Armour logotip. Sa strane su vidljive i dvije fizičke tipke za navigaciju. Sve u svemu, sat se po ničemu ne razlikuje od trenutne ponude na tržištu, iako pri tome ne mislimo da je dizajn loš. Dapače, sat je i više nego atraktivan.

Iz HTC-a su tvrdili da im se ne sviđa trenutni koncept pametnih satova

Kao što smo pisali još 2014. godine, Drew Bamford iz HTC-ovog Creative Labs svojedobno je izjavio kako mu se ne sviđa trenutni koncept pametnih satova te da mu ne pružaju nikakav dobar razlog zašto bi ih stavio na ruku. Međutim, HTC-ov pametni sat Halfbeak po svemu priloženom izgleda kao svaki drugi sat koji se trenutno nalazi na tržištu. To nužno ne znači ništa loše, no možda je pokazatelj da HTC više ne želi gubiti vrijeme na izmišljanje “tople vode”, već umjesto toga ponuditi konkurentan uređaj u skladu s trendovima na tržištu.