Optimistične prodajne statistike za Chromebook

O Chromebook fenomenu smo pisali u više navrata te je generalni zaključak bio da je najveći problem ovog uređaja njegov bazični programski sklop koji se još uvijek jako oslanja na online Google servise. Korisnička baza za Chromebook uključuje ljude kojima treba brzo i jednostavno računalo za obavljanje osnovnih uredskih i kućnih zadataka poput uređivanja tekstualnih datoteka, rada s e-mailom i općenitim „internetovanjem“. Chromebook Pixel je primjer uređaja koji je preskup i premoćan za ono što nudi, no svojim dizajnom i kvalitetom izrade ima veliki udio u privlačenju publike, a samim time i ChromeOS-u.

chromebook prodaja

Prema posljednjim statistikama, Chromebook očekuje pozitivna budućnost. Razni proizvođači poput Acera, Samsunga, HP-a i drugih proizveli su i prodali preko 5,5 milijuna Chromebook uređaja 2014. godine, od kojih je velika većina našla svog vlasnika u Sjevernoj Americi (4,8 milijuna). 70% prodanih uređaja su prodani putem edukacijskih programa, za učenike u osnovnim i srednjim školama, kao neizbježni alati potrebni za kvalitetnije obrazovanje. Ukoliko se ovaj trend nastavi, predviđa se da bi ukupni broj prodanih Chromebook uređaja diljem svijeta prešao 7 milijuna do kraja 2015. godine, što bi bio porast od 30%.

Dugoročno gledano, za očekivati je da će se Google posvetiti Chromebook konceptu na način da poboljša funkcionalnost i fleksibilnost ChromeOS-a, primarno u pogledu osposobljavanja rada aplikacija i kada računalo nije spojeno na internet. Činjenica da se 70% prodanih uređaja koristi u edukacijske svrhe također znači da Chromebook ima ogroman prostor za rast u edukacijskom sektoru.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)