Huawei nastavlja s odličnim rezultatima i najavljuje dolazak Mate 8 u Hrvatsku

Tvrtka Huawei je ove godine isporučila 108 milijuna smartphona – 44% više nego prošle godine – čime je postala prvi kineski proizvođač mobitela koji je prešao granicu od 100 milijuna jedinica. Ovim uspjehom, tvrtka je utvrdila svoj položaj trećeg proizvođača u svijetu. Pri tome, razlika između tvrtke Huawei i dva glavna konkurenta na tržištu je znantno smanjena. Samo u zapadnoj Europi, tržišni udio u premium segmentu uređaja prelazi 60%, a Huawei je jedan od top tri branda telefona na tržištima Španjolske, Italije, Belgije, Švicarske, Portugala.

Svojim rezultatima, tvrtka je utjecala na povećanje svjesnosti o brandu pa se tako:

  • Huawei se nalazi na 88. mjestu Interbrand ljestivce 100 top brandova u svijetu,
  • prema BrandZ popisu 100 najvrijednijih brandova u svijetu nalazi se na 70.mjestu,
  • prema podacima agencije za istraživanje tržišta IPSOS, Huawei je prvi na ljestvici kojom se mjeri rast u prepoznatljivosti branda (prošle godine iznosila je 65%, a ove 76%). Više od tri četvrtine ljudi obuhvaćenih ovim ispitivanjem upoznato je s činjenicom kako Huawei, osim mrežne opreme, proizvodi mobitele,
  • a prepoznatljivost branda u Europi bilježi snažan porast u odnosu na godinu prije: Portugal (87 posto); Italija (82 posto); Španjolska (79 posto); Nizozemska (73 posto); Njemačka (68 posto).

Uz to, 2015. godinu za Huawei obilježila su postignuća poput:

  • Isporuke P8 uređaja koja dosegla je 4,5 milijuna jedinica. P8 pametni telefon je primio mnoge nagrade i pohvale struke, poput nagrade za najbolji smartphone po ocjeni EISA.
  • Isporuka Mate S uređaja prešla je 800 tisuća u samo četiri mjeseca od predstavljanja.
  • Huawei Nexus 6P, napravljen u suradnji s tvrtkom Google, polučio je pak sjajne rezultate u

Sjevernoj Americi. Globalno, Nexus 6P prodaje se u više od 60 zemalja i prepoznat je zbog svoje inovativnosti, dizajna, performansa i vrhunske izrade. Na krilima uspjeha prethodne godine i 2016. godina je sjajno započela pa je kompanija postavila novi rekord i isporučila preko 12 milijuna pametnih telefona u siječnju (povećanje od 93% u odnosu na siječanj 2015.). Ovaj siječanj je tako četvrti uzastopni mjesec kako je Huawei isporučio preko 10 milijuna jedinica svojih pametnih telefona.

Sjajni rezultati tvrtke Huawei pripisuju se velikim ulaganjima i radu Odjela za istraživanje i razvoj. Huawei je ustanovio 16 laboratorija širom svijeta, od Kine do Njemačke, Rusije i Indije, koji su samo u prethodnoj godini iznašli više od 76 tisuća patenata. Ovakvi patentni zaslužni su za vrhunsko korisničko iskustvo koje uređaji Huawei pružaju svojim vlasnicima. Tako je, na primjer, Press Touch tehnologija predstavljena u Mate S uređaju “raskinula” s tradicijom i dvodimenzionalnom kontrolom zaslona otvorila vrata novoj eri interakcije između ljudi i uređaja. Uz sve navedeno, tvrtka Huawei predana je ostvarivanju strateških partnerstava s tvrtkama iz različitih industrija čiji cilj su proizvodi široke namjene – od pametnih telefona, preko proizvoda za kuću do cloud usluga. Kombinacijom napredne tehnologije, inovacije i suradnje s partnerima, Huawei predano nastavlja u osmišljavanju vrhunskih tehnoloških proizvoda za svoje potrošače. U tvrtci Huawei osobito su ponosni na suradnje s tvrtkom Swarovski na osmišljavanju Huawei pametnog sata za žene, jedinog takvog uređaja osmišljenog isključivo za žene; suradnji s Harman Kardon na M2 10.0 tabletu te tvrtkom Google na Huawei Nexus 6P uređaju, koji je promaknuo tvrtku Huawei u jednog od top svjetskih brandova kad je riječ o dizajnu i kvaliteti te s kojim je tvrtka nadmašila sve prethodne Nexus uređaje. Ovaj duh suradnji nastavlja se i u 2016.godini, a rezultati su već vidljivi u obliku suradnje s tvrtkama Microsoft i Intel na lansiranju prvog laptopa tvrtke – Huawei Matebook uređaju.

S porastom prepoznatljivosti branda i kontinuiranim globalnim rastom, interes korisnika za Huawei proizvode nastavlja značajno rasti. Izniman interes korisnika osjeća se i u našoj zemlji, pa je u skladu s time tvrtka Huawei u Hrvatskoj najavila dolazak jedne od svojih perjanica – Mate 8 uređaja – na tržište. Tako će ovaj sjajan pametni telefon, samo dva mjeseca nakon svjetske premijere, od ponedjeljka 07.ožujka biti dostupan i u Hrvatskoj – i to kroz ponudu Tele2.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)