Zbogom Moto(rola) – stiže Moto by Lenovo

Legendarna kompanija, zaslužna za brojna postignuća unutar polja mobilne telefonije, kreće u novom smjeru. Drugim riječima, vrijeme je za suptilni rebranding. Promjena vlasnika u 2014. godini označila je za ovu kompaniju jednu novu eru, koja se sada nastavlja pod drugim, ali sličnim imenom.

moto by lenovo

Šefovi iz Lenova odlučili su ovim potezom na neki način objediniti svoj mobilni segment i ponoviti isprobani recept na temelju prijašnjeg iskustva. Govorimo o otkupljivanju IBM-ovog desktop/laptop odjela. Prvu godinu nakon otkupljivanja koristio se naziv “IBM”, dok se kasnije zadržao samo “Thinkpad” brand, pridružen nazivu “Lenovo”. Istom praksom, Moto by Lenovo koristit će se za branding uređaja iz visokog cjenovnog ranga, dok će se budžet brend “Vibe” i dalje koristiti za jeftine mobitele ovoga proizvođača.

Bila bi ludost potpuno odbaciti tako prepoznatljivo ime kao što je Motorola pa je ovaj potez Lenova zapravo savršen kompromis. Prepoznatljivo slovo M na poleđini uređaja također će se zadržati.

Polako se odmičemo od Motorole i fokusiramo se na Moto – Rick Osterloh u intervjuu za CNET

Starije generacije sigurno će se lako prisjetiti legendarnog RAZR-a s kojim je Motorola uvjerljivo vladala tržištem, kao i legendarnog “Hello, Moto” ringtona. Motorola je nakon toga imala još nekoliko odličnih modela, no smatramo da Motorolin problem nije bio u kreiranju dobrih mobitela, nego u marketingu. Iako je Motorola nekoć predstavljala vrh mobilne telefonije općenito, vremena se mijenjaju.

Lenovo preko Motorole ide na nova tržišta

Jedan od mogućih motiva promjene imena je i činjenica da određena tržišta nisu upoznata s Lenovo mobitelima, što bi ova kompanija rado promijenila. Dodavanjem “Lenova” na modele poput Motorole Moto G i ostale mobitele koji su relativno popularni na “zapadu”, Lenovo će se predstaviti dotičnim tržištima i s vremenom “infiltrirati” svoje ostale modele na njih. S druge strane, na tržištima gdje Lenovo mobiteli drže dobru poziciju, kao što je to Kina, Lenovo će predstaviti Moto liniju i pozicionirati je u višlji cjenovni rang. Ovim potezom ne samo da pokrivaju veći broj tržišta, nego i različite segmente, skupine korisnika i cjenovne rangove. Goodbye Moto, hello Moto by Lenovo.

Izvor: CNET

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)