Recenzija: Toy Defense

Toy Defense – Mislite da ste dobar strateg? Testirajte svoje vještine u ovoj zabavnoj tower defense igri iz ptičje perspektive!

TOY_BANNER

Tower defense igre poprilično su popularne na današnjim smartphoneovima. Gotovo da nema vlasnika jednog od ovakvih uređaja koji nije čuo za npr. Kingdom Rush, tower defense igru koja je rušila sve rekorde prodaje, a koja uskoro dobiva i svoj nastavak. Toy Defense je također jedna od klasičnih tower defense igara koja ne nudi ništa posebno inovativno, ali ipak ima par karakteristika koje je izdvajaju iz mase klonova. Što je to točno, pročitajte u nastavku.

• Ocjena na Google Play: 4,7
  • Naša ocjena: 4,5
  • Zahtijeva Android: 2.2 i novije
  • Najnovija verzija: razlikuje se ovisno o uređaju

Toy Defense – Grafika i dizajn

Igra Toy Defense ima vrlo simpatičan dizajn i vizualno je prilično dobra za jednu besplatnu aplikaciju. Igra se odvija na nacrtanoj vojnoj karti različitih boja, što očito simulira razne lokacije, od pustinjskih do onih zelenijih, a nude se čak 84 različita nivoa. Razina detalja je također zadovoljavajuća za jednu igru ove vrste, te sve djeluje vrlo šaroliko, dok dojam dodatno poboljšavaju i odlične animacije. S druge strane, zvukovi i efekti s vremenom postanu naporni i dosadni iako se dobro uklapaju u cjelokupni dizajn igre.

toydef3 toydef2

toydef1Untitled-2

Toy Defense – Mehanika i kontrole

Sve tower defense igre su bazirane na istom principu – nevjerojatne horde najrazličitih protivnika približavaju se vašoj bazi sa svih strana, a vaš je zadatak graditi tornjeve koji će ih zaustaviti u napredovanju, a na kraju i poraziti. Toy Defense za Android nudi sve to te vas vraća u djetinjstvo u vrijeme kada ste se zabavljali malim plastičnim vojnicima. Na vas juri pješadija, tenkovi i avioni, a vi ih zaustavljate topovima i svojim vojnicima koje postavljate na za to predviđene pozicije na mapi.

Strateško planiranje resursima je nužno jer ne dolaze svi protivnici iz istog smjera – negdje će vaša obrana morati biti tvrđa, a negdje prilagođena rješavanju jednog tipa protivnika. Da, kao i sve slične igre i Toy Defense nudi nekoliko tipova različitih neprijatelja od kojih svaki ima slabost na neki od vaših tipova obrane. Npr. vaši mitraljezi neće moći nauditi tenkovima, ali topovi itekako hoće. S druge strane, topovi su prespori da bi zaustavili horde (a kada to kažem mislim na stotine) protivničkih pješaka itd. Kako napredujete, vaši vojnici dobivaju rankove i postaju sve bolji u borbi, a nakon svake uspješno završene razine moći ćete kupovati pojačanja koja će vašu obranu učiniti još jačom.

Ono što ovu igru dijeli od ostalih tower defense igara je zanimljiv sustav nadogradnje. Naime, radi se o tome da poboljšanja na obrambenom sustavu vršite izvan igre, a konkretne nadogradnje unutar igre. Drugim riječima – ako ne razvijete tornjeve izvan igre, ne možete ih ojačati dok se borite protiv neprijatelja.

Toy Defense – Zaključak

Odlična igra sa impresivnim animacijama i šarolikim grafičkim dizajnom koja se također može pohvaliti sa nekoliko unikatnih osobina za ovaj žanr. Velika količina sadržaja učinit će je vrlo trajnom, a usput je i besplatna. Jedini prigovor ide na dosadne zvukovne efekte i probleme sa kontrolama (potrebna je velika preciznost prilikom odabira vojnika i slično). Toy Defense besplatno možete nabaviti preko Google Playja, a s prosječnom ocjenom korisnika od 4,2 sigurno će se svidjeti svima koji žele brz povratak u djetinjstvo.

[pb-app-box pname=’com.melesta.toydefense’ name=’Toy Defense’ theme=’light’ lang=’en’]

Pogledajte i listu najboljih igara za Android u 2013. i 2014. godini.