Recenzija: Eternity Warriors 2

Eternity Warriors 2

Mobitel u rukama, mozak na rezervi i razvaljivanje nepreglednih hordi svih mogućih nečastivih kreatura koje vam padnu na pamet. Da, Eternity Warriors 2 je upravo to.

etternity_warriors2_banner

Hack’n’slash makljaže na PC-u su oduvijek privlačile velik broj igrača zbog svoje jednostavnosti i nebrojeno puno sati zabave u kojima akcija jednostavno ne prestaje, gdje napredovanjem protivnici postaju sve jači, oklopi sve sjajniji, a sve vas zove da odigrate ‘još samo jedan nivo’. Eternity Warriors 2 je uspješno uhvatio atmosferu i zabavu takvih igara s računala i prenio ju na zaslon vašeg Androida.

• Ocjena na Google Play: 4,7
  • Naša ocjena: 5
  • Zahtijeva Android: 2.1 i novije
  • Najnovija verzija: 3.1.0
  • Veličina: 87 MB

Eternity Warriors 2 – Grafika i dizajn

Kao što i samo ime kaže, igra Eternity Warriors 2 je nastavak na originalno suzbijanje hordi zla, koje su se pregrupirale i sada sve ponovno ovisi o usamljenom junaku da spasi dan i potjera ih na vječna lovišta jednom za svagda. Ovo je u nekim grubim crtama i osnovna priča igre od koje zbilja ne trebate očekivati puno, ali priznajte si, kod ovakvih igara je priča zadnja stvar koja vas zanima. Ono što će vas zanimati su dvije stvari – borba i loot. Na borbu nemamo nikakvih zamjerki, sve je vrlo fluidno i oku ugodno, leveli nisu dizajnerska čuda, ali je krajolik dovoljno maštovit i raznovrstan te nećete dobiti dojam da protivničke glave stalno razbijate na istim lokacijama.

eternitywarriors2_scr1 eternitywarriors2_scr2

ew2_scr3 ew2_scr4

Što se tiče loota iliti plijena, tj. magičnih predmeta koji su sastavni dio ovakvih igara, njega će iza sebe ostavljati neki od poraženih neprijatelja, ali ćete se za kvalitetnije iteme morati dobro namučiti. Glu Mobile, developeri igre smislili su pomalo podmukao sustav nadogradnje predmeta, a on je moguć na dva načina – putem zlatnika koje iza sebe ostavljaju pali protivnici, ali korištenjem kojih vam nitko ne garantira da će vaš pokušaj nadogradnje oklopa ili oštrice biti uspješan i drago kamenje (Glu Creditsi) koje se puno teže pronalazi, ali vam pri nadogradnji garantira stopostotnu uspješnost. Ovdje do izražaja dolazi freemium model u igri putem kojeg možete kupiti Glu Creditse ako niste pobornik ponovnog prolaženja već prehodanih nivoa.

Eternity Warriors 2 – Mehanika i kontrole

Kao što smo rekli, sama borba je vrlo fluidna i logična, a takve su i kontrole. Dodirom na lijevu stranu touchscreena pojavljuje nam se analogni kontroler pomoću kojeg upravljamo s likom, a s desne strane su opcije za napad, blokiranje protivničkih udaraca te aktiviranje posebnih napada. Poprilično osnovne opcije, ali nešto kompliciranije jednom hack’n’slash naslovu poput Eternity Warriorsa 2 za Android ni ne treba.

Eternity Warriors 2 – Zaključak

Presuda je jednostavna – Eternity Warriors 2 je igra koja će vam ponuditi sate i sate kvalitetne i vizualno primamljive zabave gdje ćete mozak najviše morati napregnuti pri odabiru sjekire s kojom si želite čistiti put kroz horde neprijatelja. Ako volite ovakav tip igara, teško da ćete na Google Playu pronaći nešto bolje, a ako i ne volite, ništa vas na sprječava da ju besplatno skinete i barem isprobate. Tko zna, možda će ubijanje hordi zla na mobitelu postati vaš novi omiljeni hobi.

[pb-app-box pname=’com.glu.ewarriors2′ name=’Eternity Warriors 2′ theme=’light’ lang=’en’]

Pogledajte i listu najboljih igara za Android u 2013. i 2014. godini.