Recenzija domaće igre: Quglitza

roosterbeeQuglitza je djelo Varaždinskog studija RoosterBee otprije poznatog po arkadnim igrama za djecu, a novom igrom se nadaju pridobiti simpatije igrača na Android i iOS uređajima diljem svijeta. Isprobali smo što se krije iza ovog zanimljivog imena i ugodno se iznenadili odličnom idejom koja je također dobro realizirana. Cijeli koncept igre, kao i njen izgled, vrlo su jednostavni, napravljeni u stilu retro igara kakve smo igrali kao djeca i kakvih se uvijek rado prisjetimo.

Cilj igre je pomicati rub ekrana lijevo ili desno dok se kuglica odbija od njega. Rubni dio ekrana kojeg pomičete obojan je raznim bojama, a kuglica mora udariti u onaj dio koji je obojan istom bojom kao i kuglica. Upravlja se jednostavno prstom gdje pritisnete lijevu ili desnu stranu ekrana, ovisno gdje želite da se ekran pomakne. Lagano, zar ne? Pa, ne baš.

Quglitza – praksom do savršenstva

Nakon što se napokon ispraksirate u kontrolama i razvijete “osjećaj” gdje će točno loptica udariti, stvar se zakomplicira kada ona promijeni svoju brzinu – na brže, naravno. Osim toga, zna promijeniti boju, a to se nekad dogodi i rubovima ekrana. Kao i da se kontrole zamijene, pa dok upravljate desnim prstom ekran se pomiče u suprotnu stranu. Inače, osim standardnog upravljanja, rub možete kontrolirati  na još tri različita načina, a jedan od njih je i pomicanje uređaja. Osjetljivost upravljanja također je podesiva.

03

Prije početka svake igre dobivate dvije sekunde vremena da pogledate boju kuglice te smjer kojim će krenuti, i tome prilagodite ekran. Na pozadini se nalazi vaš postignuti rezultat, a u izborniku ćete pronaći statistike – koliko je puta igra odigrana, koliko je puta udarila u ekran i koji je najbolji rezultat ikada postignut. U postavkama se nalaze praktična i jasna objašnjenja kako igrati igru, opcije uključivanja vibracije i zvuka i informacije o samoj igri. Jedina stvar koju zamjeramo jesu reklame koje se pojavljuju svaki put kada promašite boju. Razumijemo da se mora zaraditi, no u početku kada se još praksirate i neprestano ponavljate igru reklame postaju doista dosadne. Njih se, naravno, može ukloniti donacijom za nešto manje od jednog dolara, što je također lijepa gesta ako želite podržati domaći razvojni studio RoosterBee. Gameplay demo u prilogu, a dečkima držimo palčeve za daljnji uspjeh u mobilnoj industriji!

[pb-app-box pname=’com.roosterbee.quglitza’ name=’Quglitza’ theme=’discover’ lang=’en’]