Mastercard i Samsung predstavili Groceriesby

Groceriesby MasterCard

Kompanija MasterCard je na sajmu potrošačke elektronike CES predstavila Groceriesby MasterCard,novu aplikaciju koja omogućuje korisnicima kupovinu namirnica putem hladnjaka Samsung FamilyHub. Groceriesby MasterCard prva je aplikacija za kupovinu namirnica koja povezuje korisnike s vodećim trgovinama u njima najugodnijem i najefikasnijem okruženju; kuhinji. Groceries redefinira obiteljsku kupovinu namirnica omogućujući članovima obiteljistvaranje i uređivanje liste namirnica i dodavanje proizvoda u košaricu za kupnju.


Groceries je nastala zahvaljujući partnerstvu MasterCard Labs i Samsung

Bit će dostupna u hladnjacima Samsung FamilyHub. Korisnici će moći kupovati i odabirati potrebne proizvode i omiljene brandove iz vodećih internetskih trgovina FreshDirecti ShopRite, najvećih prodajnih lanacanamirnica s više od 250 trgovina u Sjedinjenim Američkim Državama. Proizvodi će se s lakoćom moći dodavati u košaricu, a finalna kupovinaprovodit će se unošenjem lozinke s 4 znamenke, pružajući time potpunu kontrolu nad kupnjom. Proizvodi će se zatim plaćati jednostavnim platnim procesom koji prihvaća sve kreditne i debitne kartice izdane u SAD-u. Kupljenje proizvode dostavit će trgovina u kojoj su kupljeni, bez uključenja trećih strana u proces, što kupovinu čini učinkovitijom.

Aplikacija Groceries by MasterCard

Kupovna košarica aplikacije Grocerriesučit ćeo kupovnim navikamačitave obitelji kako bipružila preporuke proizvoda ili brandova. Aplikaciji će biti nadograđivananovim mogućnostima poput kuharskih recepata i video integracije. 2016. godine očekuje se dostupnost i dodatnih trgovina u aplikacijiGroceries zahvaljujući partnerstvu kompanija MasterCard i MyWebGrocer, pružatelju usluga internetske trgovine i digitalnog marketinga za više od 130 trgovina diljem svijeta i 500 proizvođača robe široke potrošnje.

U svijetu gdje je svaki uređaj, od telefona do hladnjaka, spojen na Internet, mijenja se način na koji se odvijaju interakcije i transakcije između korisnika i njihovih omiljenih brandova“, izjavila je BettyDeVita komercijalna direktorica kompanije MasterCard Labs. „Razvijamo izuzetna, sigurna i jednostavna kupovna rješenja za korisnike širokog broja uređaja, pokušavajući ukloniti prepreke između načina na koji kupujemo i načina na koji plaćamo.“

MasterCard je također razvio i mobilnu aplikaciju Groceries koja članovima obiteljiomogućuje dodavanje proizvoda u košaricu s uređaja po njihovom izboru. Proizvodi se putem ove aplikacije jednostavno mogu dodavati u internetsku kupovnu košaricu skeniranjem barkoda proizvoda.

Hladnjak Samsung FamilyHub bit će dostupan u svibnju 2016. godine u Sjedinjenim Američkim Državama, a datum početka prodaje u Europi još nije potvrđen.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)